Nowy design bloga

heeei! Wczoraj cały dzień przesiedziałam w domu, bo plany nie wypaliły i praktycznie cały dzień spędziłam przed komputerem.  Wpadłam ...

heeei!

Wczoraj cały dzień przesiedziałam w domu, bo plany nie wypaliły i praktycznie cały dzień spędziłam przed komputerem. 
Wpadłam na pomysł, że może odświeżyłabym trochę swój design bloga. Ostatnim razem pisaliście mi, że nie wyróżnia się od pozostałych, że jest przeciętny - taki jak wszystkie inne blogi. A więc tym razem strasznie chciałam mieć oryginalny. Już miałam nakreślone w głowie jak miałby on wygladać i napisałam do Sary, która poświęciła duużo swojego czasu, by wykonać ten design. Ogromnie chcę jej podziękowac, bo wykonała kupę dobrej roboty.


Dzisiaj nie mam swoich zdjęć, ale wstawię wam:

Inspiracje heart,valentine,love


Słyszałam już komentarze, że tamten był ładniejszy i lepszy. A z drugiej strony opinie, że jest świetny. Opinie są podzielone, no ale każdy ma inny gust. Mi on podoba się na 101 %. Jest całkowicie w moim stylu.  Teraz mogę powiedzieć, że bardo się wyróżnia. Jestem z niego mega zadowolona. 

A wam jak się podoba nowy design?
Large

Nagłówki możecie mi przysyłać do 6 maja! :)

You Might Also Like

59 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się teraźniejszy wygląd. Tło, nagłówek, gadżety - wszystko starannie wykonane. ;) pozdrawiam!

    http://j-julencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy wygląd jest śliczny!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jest świetny ten wygląd ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiruje mnie te 10 zdj z tego mixu *.* Pozdrawiam :)
    Zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nowy wygląd jest cudowny i zdecydowanie oryginalny ;p :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie !! Uwielbiam takie motywy! :))
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się nowy design strasznie podoba. Nie jest taki jak w przypadku mojego bloga że większość bloggerek ma taki sam, twój jest zdecydowanie oryginalny i piękny:3

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem jest bardzo fajny, oryginalny :)

    Ta pogoda jest dobijająca :/

    Pozdrawiam.
    + zapraszam do obserwowania mojego nowego bloga:
    Http://ijustwannabeme-foreveralone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wygląd, widzę że mamy podobny gust. :-)
    eanq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny :)
    http://agatha-agathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście świetne i inspirujące zdjęcia! Miły blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia i ładny wygląd ^^
    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne tło! :3
    Wpadnij | best-frieend.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naszym zdaniem masz bardzo ładny i oryginakny wygląd bloga<3 !

    Jetseśmy początkującymi blogerkami ;c Wpadłabyś do nas ? dziękujemy!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny jest ten nowy wygląd ♥
    Obserwuje :)
    Liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny nowy design :)
    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz jest o wiele fajniejszy moim zdaniem :D
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy mogłabym napisać do Ciebie prywatną wiadomość ? Dotycząca Twojego obozu, nie wiem gdzie napisać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne inspiracje i super wygląd ! :)

    http://smarti-smaarti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. tataj: https://www.facebook.com/willbefineee
    albo mailem szczureqqq@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ten wygląd *-* !

    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. spoko jest. :3
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie bardzo się wyróżnia :) ale warto być orginalnym

    Zapraszam do siebie : http://naaikoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Teraz jest bardzo oryginalny! Świetny :)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny! Moim zdaniem teraz Twój blog jest weselszy, inny, bardziej interesujący. ZMIANA NA DUŻEGOOOOO PLUSA! ♥♥♥

    elliemaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze, jestem ciemna w kwestii samodzielnego wykonywania takich designów - jak bawiłaś się czcionką w prawej kolumnie, chodzi mi o tytuły? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  29. jejjejejej jaki superasi!

    OdpowiedzUsuń
  30. Boski desing *.* Jest oryginalny, pomysłowy i w 100% pasuje do Ciebie :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny ;3 Z podstawowego szablony, ale i tak super ;3

    OdpowiedzUsuń
  32. ale cudnie tu! świetny design. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mi bardziej podoba sie ten desting

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest bardzo ładnie :D Na pewno lepiej niż było wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, wchodzę i się dziwię: czy weszłam pod zły adres? Nie! Ta zmiana jest na 101% weselsza i chyba bardziej mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny nowy motyw:) + mam takie rajstopki w serduszka,jak w twoich inspiracjach:)\
    http://unkownrandomfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie widzialam wczesniej twojego designa na blogu wiec nie ocenie czy tamten byl lepszy czy ten ale ten jest tez naprawde fajny :)

    Widac ze masz duzo pomyslow na bloga wiec dodaje do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Super wygląd . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna zmiana:-)
    life-by-anne.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Oby dwa wyglądy są ładne. ;) I ten poprzedni ii obecny. :)) Pozdrawiam ii zapraszam do Mnie.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. dużo lepszy , taki .. radosny :D

    http://deelikatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny jest ten wygląd ! Omm jaram się *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. STO RAZY LEPSZY! B. oryginalny :) Powoli zaczynam brzydzić się tymi białymi prostokątami we wszystkich blogach i chyba swoj tez wycofuje w najlbizszym czasie. :) Pozdrawiam, twoja największa fanka i stała czytelniczka, Eniia! eniia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wygląd bloga jest na prawdę świetny *-* Mam pytanie, jak zrobić tylko nazwę swojego bloga na nagłówku? xd Bo nie mam pojęcia. :3 Te tło jest boskie <3 Kolorowe zygzaczki. :d Cudne <3 Claudia-dussia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo mi się podoba, na prawdę jest taki oryginalny, inny. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nowy wygląd jest supcio :3 do 6 maja .. O.O muszę się jeszcze wyrobić z jednym , lub z dwoma nagłówkami :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Właściwie, to mam wrażenie, że wstawiłaś tu tylko ten obrazek, ale z drugiej strony mi się bardzo podoba. Rzeczywiście jest bardzo oryginalny, podkreśla osobowość i jest kolorowy! Mnie się ten więc bardzo podoba ;)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwszy raz weszłam na Twojego bloga i od razu mi się spodobał. Kolorowo i ciekawie, czyli tak jak lubię. ;)
    Obserwuje i licze na to że wpadniesz też do mnie ;p

    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Podoba mi sie wyglad *_*
    świetne inspiracje xD

    OdpowiedzUsuń
  50. Wygląd świetny, posty bardzo ciekawe. Byłabym wdzięczna, gdybyś zajrzała na mojego bloga : )
    http://poprostubloghani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Flickr Images