Mój dzień

Hej! Mam dla was dzisiaj post tematyczny, w którym opisuje cały swój przypadkowy dzień. Pomysł na post wzięłam od July ! Mam nadzieję, ż...


Hej!
Mam dla was dzisiaj post tematyczny, w którym opisuje cały swój przypadkowy dzień. Pomysł na post wzięłam od July! Mam nadzieję, że wam się spodoba :3

6:45 - budzę się 


6:50-7:15 - ubieram się, poranna toaleta
7:15 - jem śniadanie


7:30 - siedzę na instagramie/ sprzątam w pokoju


7:45 wychodzę do szkoły
7:50 - 13:15/15:05 - Jestem w szkole
13:20/15:10 - Jestem już po szkole w domu
14:00/ 16:00 - Jem obiad
14:30- Odrabiam lekcje


15:30 - czas na odpoczynek, blogowanie, komputer, youtube itp.


17:00 - wychodzę na zajęcia dodatkowe
 (zbiórki harcerskie/ dodatkowy angielski/ kółko fotograficzne) 
18:40 - wracam z zajęć
19:00 - kąpiel, sprzątanie w pokoju 
20:00 - serial lub film


21:30 -ćwiczenia na brzuch, i stepper
22:00 - szykowanie do spania
22:10 - leżę w łóżku, przeglądam instagrama 


22:20 - próbuję zasnąć i po jakiś 20 minutach zasypiam z myślą że jutrzejszy dzień przybliża mnie do 
WAKACJI! 

Zaobserwuj mnie na instagramie!

Instagram

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Naprawdę świetne ^^ Mam pytanie, moge taki post zrobic ? ;3Odpisz u mnie jak możesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajny dzień :) http://patusia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :)
    Ja o 7 musze już być na przystanku ;ooo

    http://il0nkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myję się ok. 19 :D
    Fajny post, obserwuję na instagramie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. doszedł list <3 dzięki ;******

    OdpowiedzUsuń
  6. super ci to wyszło ! :D
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz,bardzo poukładany dzień. Ja tak nie mam , a szkoda ;c

    zapraszam : http://asia-assia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz plan dnia podobny do mnie :P
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej, fajny pomysł na notkę :)
    Haha smaczne śniadanko ;D
    Pozdrawiam.

    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wstaję o tej samej godzinie ale wychodzę o 7:30, bo mam 2 kilometry do szkoły :/
    Ps: Przyszedł do mnie wczoraj list od Ciebie, dziękuję <3 Pokażę go w najbliższym czasie na swoim blogu ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post :D

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oo mam calkiem podobny dzień :)
    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. mój dzień jest prawie identyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post i śliczne zdjęcia. Ładny zegar xD
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Zdjęcia również!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. pomarzyć przed snem zawsze można :)
    zapraszam:
    http://noemisoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię Twój blog :) Od razu widać, że jesteś przesympatyczną osobą, która swoim optymizmem zaraża wszystkich dookoła ;) Fajny post, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Też oglądałam dzisiaj rozmowy w toku xdd
    Mój dzień jest inny :3
    Ej, śliczna jesteś, wiesz? ;d

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. To cieeekawy dzień :)))
    Ej, a mogłabyś mi wytłumaczyć, co to ten Instagram?? bo wszyscy gadają, a ja nigdy nie wiem ://

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post i super zdjęcia <3

    uwielbiam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam twój blog, jesteś śliczna i masz fajne posty :) :D

    Pozdrawiam :* Nie mogę doczekać się następnego postu :3 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę, że na brak zajęć nie narzekasz :D bardzo ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy pomysł na notkę! też się nie mogę doczekać wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł na post. :DD ^^
    Claudia-dussia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post, mam podobnie rozplanowany dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy post, mam podobny dzień. :)
    http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój blog jest wspaniały nigdy nie czytałam tak wspaniałego.
    Zapraszam na mojego choć dopiero zaczynam http://susan-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak krótko się uczysz? Ja na przykład chodzę do 2 szkół (zwykłej i muzycznej) od 8 rano do 18/19 nie ma mnie w domu a potem do 24 tylko siedze przy lekcjach :/
    zapraszam cię do mnie:
    www.diaryforcreative.blogspot.com
    Odwdzięczam się obserwowaniem!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Cały dzień odrabiam lekcje i uczę się do testów -,-

      Usuń
  30. Pomysł - udany :)
    Oby tak dalej. :p

    http://opoppagangnamstyle.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy post, nawet go "zapozycze" ;) Obserwujemy? Daj znać u mnie: have-fun-inlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekałam na taki post :) Też nie moge się doczekać wakacji <3

    http://smarti-smaarti.blogspot.com/?zx=c0611ad0f86cdae6

    OdpowiedzUsuń
  33. masz piękny zegar! :)
    wydaje mi się, że z empiku ! :)
    Ale krótko się uczysz! Też bym chciała mieć tak mało zadane :<

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny pomysł!:)


    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnie to zrobiłaś, ale podobało mi się to bardziej w formie filmiku.

    na moim blogu właśnie pojawił się post http://my-life1326.blogspot.com/. Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie to zrobiłaś. :)
    Następnym razem liczę na jakiś śmieszny film.
    Uwielbiam twoje filmiki. ♥
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Flickr Images